Известие

Collapse
No announcement yet.

K&N Филтър... Конус или реплейсмънт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • K&N Филтър... Конус или реплейсмънт

    Хелло Сектанти .
    Много ме блазни идеята за спортен филтър, но супер много се чудя дали да е кону с тръби за хладен въздух или един заместител за в кутията. Поизчел съм доста по въпроса,но все още се колебая. Та идеята ми е да споделим кой от нас е карал с спортен филтър и с кой от двата вида,а също и впечатленията като цяло от тези филтри ,а и поотделно за всеки
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

  • #2
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Хелло Сектанти .
    Много ме блазни идеята за спортен филтър, но супер много се чудя дали да е кону с тръби за хладен въздух или един заместител за в кутията. Поизчел съм доста по въпроса,но все още се колебая. Та идеята ми е да споделим кой от нас е карал с спортен филтър и с кой от двата вида,а също и впечатленията като цяло от тези филтри ,а и поотделно за всеки
    Питай колегата Фуриоус той е човека кадето ги е карал и двата модела ако несе лъжа.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Питай колегата Фуриоус той е човека кадето ги е карал и двата модела ако несе лъжа.
      Да, но на маломощна кола...
      Ако държиш на оригналния вид - риплейсмънт е ок.
      Ако искаш някакво подобрение - има доста системи за cold air intake.
      Има значени и откъде ще взима въздух системата по време на движение, тъй като има зони с различно налягане в предната част на колата.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Аз съм с конус. Доволен съм - точно това което исках. В ниските обороти и при плавно подаване на газ тиха, а във високите и при рязко настъпване на педала се включват алармите на колите по улицата и звука е адски готин.Ако очакваш мощност отгоре не се усеща. Карам 146ца 1.6т.с.

        Comment


        • #5
          От мен мнение в полза на тръбите и Конуса.
          Няма да усетиш нещо кой знае какво,но според мен ще останш доволен.
          И гледай найстина да е K&N не китаец.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            И аз май клоня към Конуса,а за това дали е истински.. никой не знае,но мисля да го взема от Ибей,че един авер е в англия и без това
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:31.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Карал съм и с двата вида и впечатленията ми са: конус - спъва колата, понеже е почти невъзможно да го изолираш добре от високата температура в коша... Отделно, че се цапа повече. Предимството - звука е малко по-силен. Риплейсмънт - не спъва колата, издържа по-дълго без пране. Недостатъка е, че няма чак толкова настървен звук колата... Помисли си, но според мен по-разумното е да си вземеш риплейсмънт.
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                ... конус - спъва колата, понеже е почти невъзможно да го изолираш добре от високата температура в коша...
                За 145/6 не знам, но при 155 не виждам, кое му е трудното да се изолира:

                http://trendi.snimka.bg/automobiles/...9.21320272.big

                http://trendi.snimka.bg/automobiles/...9.23935100.big

                Мат`рялите за щита са 5-10 лв, забожда се и една гофрирана тръба до левия халоген за свеж въздух и това му е. А, на 6-так звука е още по-як. Аз съм за конус.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #9
                  В София пране на около 3000 км. Вярвай ми колега бързо омръзва. Предпочитам да хвърлям хартиени през 5000 км.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Определено с конуса ще усетиш разликата. Колегата Тренди е показал как става и определено и звука ще е много по-добре, а пък ако и въздуха, който постъпва в маторя е студен ще усетиш разлика и във вървежа Всички спортни изпълнения са с конуси, с риплейсмънта няма да усетиш никаква разлика. Не се замисляй, а слагай конус
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment


                    • #11
                      Моят единствен проблем с топлоизолирането на конуса щее с това ,че изпарителят на газовото е точно между кутията на филтъра и Фарът, и дори като бяха махнали тръбата която отива надолу към халогена,колата взе да смуче доста топъл въздух ( стоплен от изпарителя). А маркучите към изпарителя ми пречеха да си сложа оригиналната тръба и затова правих едни магии от алуминиева тръба за аспиратор,но се получи накрая. Обаче мястото ми е малко ограничено там и ще го мисля първи дали ще има достатъчно пространство за тоя конус и за правилното му изолиране . Що се отнася до звукът на шестака, то той и сега си е добър а с един конус мисля че даже няма да усилвам музиката
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Моят единствен проблем с топлоизолирането на конуса щее с това ,че изпарителят на газовото е точно между кутията на филтъра и Фарът, и дори като бяха махнали тръбата която отива надолу към халогена,колата взе да смуче доста топъл въздух ( стоплен от изпарителя). А маркучите към изпарителя ми пречеха да си сложа оригиналната тръба и затова правих едни магии от алуминиева тръба за аспиратор,но се получи накрая. Обаче мястото ми е малко ограничено там и ще го мисля първи дали ще има достатъчно пространство за тоя конус и за правилното му изолиране . Що се отнася до звукът на шестака, то той и сега си е добър а с един конус мисля че даже няма да усилвам музиката
                        Абсолютно ! Ако можеш качи някоя друга снимка, пък тук колегите можем да дадем някое съветче къде и как да го сместиш
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • #13
                          Моят конус не е изолиран и е доста голям. Никакви проблеми нямам. Не съм усетил разлика във вървежа нито в положителна нито в отрицателна посока. А 6-така с конус ще доката звук на АМG Успех.
                          Last edited by AntiLuuP; d.m.y г., 20:34.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
                            Моят конус не е изолиран и е доста голям. Никакви проблеми нямам. Не съм усетил разлика във вървежа нито в положителна нито в отрицателна посока. А 6-така с конус ще доката звук на АМG Успех.
                            Ами аз много се кефих на звукът когато я нямаше тръбата която отива към халогена.... беше си направоо супер( постоянно я настъпвах рязко да му се кефя ),а си представям с конуса как щее.
                            Иначе ако смуче топъл въздух е много кофти за мотора и по-точно за смесите му, незнам кой какво е усетил,ама си трябва изолация на конусчето .
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Ами аз много се кефих на звукът когато я нямаше тръбата която отива към халогена.... беше си направоо супер( постоянно я настъпвах рязко да му се кефя ),а си представям с конуса как щее.
                              Иначе ако смуче топъл въздух е много кофти за мотора и по-точно за смесите му, незнам кой какво е усетил,ама си трябва изолация на конусчето .
                              Дам, ако я направиш като хората няма да съжаляваш.
                              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                              BMW 328i

                              Comment

                              Working...
                              X